OUR SERVICE- บริการของเรา

Virtual Exhibition

AI-HITECH & APPLICATION 

บริการด้านซอฟต์แวร์
บริการออกแบบ และพัฒนซอฟต์วรโซลูชั่นตามความต้องการของลูกด้ในทุกๆแพลตฟอร์ม
ㆍ บริการออกแบบ และพัฒนาฮาร์ดแวร์เพื่อตรวจวัด และควบคุม เช่น อุณหภูมิ ความชื้นสารประกอบในอากาศ และอื่นๆ 
ㆍ บริการออกแบบ และพัฒนาซอฟต์แวร์ควบคุมแขนกล หุ่นยนต์ และสายพานลำเลียง
ㆍ บริการออกแบบ และพัฒนาซอฟต์แวร์โมบายแอพพลิเคชั่น (Application)
ㆍ บริการออกแบบ และพัฒนาซอฟต์ พัฒนาฮาร์ดแวร์ ระบบ RFID / Internet of Things (IoT)
ㆍ บริการออกแบบ และพัฒนาซอฟต์ ระบบ Chatbot for Business / Image Recognition อื่นๆที่เกี่ยวข้อง
ㆍ บริการออกแบบ และพัฒนาซอฟต์ ระบบ Application Health Tech นวัตกรรมสุขภาพ ที่เข้ามาพัฒนาวงการเเพทย์
Virtual E-Exhibition มิติมุมมองใหม่นิทรรศการ-ศูนย์แสดงสินค้าออนไลน์เสมือนจริงกับระบบที่เสมือนจริง
ㆍ บริการออกแบบ ระบบ ERP ทั้งระบบ รวมทั้ง inventory mobile app
ㆍ บริการ ทำWARROOM และระบบการทำ video streaming และ broadcasting รวมถึง
video on-demand สำหรับการ playback เพื่อวิเคราะห์ข่าว

HOW WE DO : 4 EASY STEPS TO MAKE YOUR IDEA INTO REALITY

Hybrid operations with 3-stage deployment eliminates risk

End users have their calls answered by a bot that has a library of responses to give based on the company’s dialog decision tree (DDT). Since agents don’t need to speak, they transition from speaking agents to silent agents. In stage I and II – training and verification – human agents and machine-learning bots operate in unison, while human agents have final control over actions taken. Then, in stage III, the bot operates independently.

Chatbot & Call center chatbot

AI CHAT BOT อัจฉริยะด้วยเทคโนโลยีปัญญาประดิษฐ์ขั้นสูง

        AI Chat Bot คือโปรแกรมคอมพิวเตอร์ชนิดหนึ่งที่สามารถคุยโต้ตอบกับมนุษย์ได้ โดยสามารถนำมาประยุกต์เข้ากับหลากหลายธุรกิจเพื่อช่วยทำหน้าที่ในการให้ข้อมูล ข่าวสารแก่ลูกค้าและธุรกิจของท่าน

       โดย Chat Bot แบ่งเป็น 3 ประเภทเช่น Text Chat Bot / Voice Chat Bot / 3D Chat Bot เรายังนำเทคโนโลยี ระบบ Chat Bot มาปรับใช้ให้เข้ากับ Smart Home ในปัจจุบันได้เป็นอย่างดี 

    AI Chat Bot อัจฉริยะด้วยเทคโนโลยีปัญญาประดิษฐ์ขั้นสูง สำหรับตอบโจทย์ลูกค้าองค์กร เช่น แชทบอทบน SOCIAL MEDIA เช่น LINE chatbot, Facebook chatbot … หรือ Call center chatbot  การตั้งค่าง่าย มีหลากหลายฟังก์ชั่น มีระบบ REPORT ไม่พลาดทุกเหตุการณ์สำคัญ และเพิ่มโอกาสทางธุรกิจต่างๆได้มากขึ้น

ปรึกษาฟรี Click me!

1- Training

Bot learns by observing silent agents and end users. The bot does not make any decisions. Human agents control the bot’s actions by selecting responses from a menu.

2- Verification

Bot actions are verified by silent agents. The bot is making its own decisions, while a human agent reviews and approves (or changes) decisions before action is taken.

3- Independence

Bot makes decisions and takes actions . The bot is let loose in the wild and runs independently, making decisions and taking actions without human agent assistance.

Making human interaction with machines as intuitive as possible

Berry B Group’s automated conversational interfaces enable brilliant user experiences. With its next-generation statistics-based natural language processing (NLP) engines. Berry B Group’s breakthrough NLP technology and solid backing has set the company on the path to become the favored NLP engine for commercial applications.

Statistical NLP vs Rules NLP

With its next-generation statistical-based natural language processing (NLP) engines, Berry B Group sets a new standard for ease of use, quality of user experience and speed to impact for operators.

The Death of Rules-Based NLP

Traditional rules-based NLP fails for critical business
But the reality is rules-based NLP systems have severe limitations & are hard to implement. Effectively, all attempts to deploy rules-based NLP for critical business operations have failed due to issues of inaccuracy, poor user experience & prohibitive costs.
 
-Prohibitive costs
-Insufficient accuracy
-Poor user experience
 
The many limitations of rules-based NLP
 
Rules-based NLP systems learn in a manner comparable to how people learn a new language at school – with transcription, an alphabet, spelling and grammar rules. It’s a lot of work and a lengthy process with problems due to numerous layers of translation, data loss and biases.
 
-High risk of misunderstanding the meaning
-Transcription, dictionaries and grammar rules
-Numerous layers of translation with data loss and biases

Next-Generation Statistical NLP

   Berry B Group offers a new approach to NLP that is 100 percent statistical We believe the most efficient way to learn – for machines and humans – is to make natural associations betweenstimulus and meaning, as opposed to applying complex human-made rulesets. The approach is to mimic nature as much as possible.
 
 No complex human-made rulesets
 100% statistical-based
 100% true machine learning
 
Berry B Group’s NLP is self-learning and writes its own rulesets
 
        Berry B Group-powered bots observe human agents and end users, learn at lightning speed, and build their own sophisticated rulesets. Machine-built rulesets can have near unlimited complexity and subtlety, resulting in extraordinary accuracy.
 
-No expensive dictionaries and no expensive consultants
-Pattern recognition technology is language agnostic
-Machine-built rulesets deliver breakthrough performance
 
Pattern-based learning instead of rules-based learning
When Berry B Group bots learn by observing agents and end users, it’s comparable to the way children learn their first language at home from family: with direct allocation of meaning to any given stimulus.
 
   PIXEL – For still and video/moving images
Berry B Group PIXEL analyzes both still and video images and finds the most granular data to identify patterns and their associated meanings. One use case is for driverless cars, where gestures and facial expressions can be used to determine, for example, when to turn the heat on or the music off.
 
   PIXEL bots learn when and why to do things, driven by patterns identified from sometimes very subtle visual cues.
We have an exciting pipeline of new products coming to market soon, including specialized NLP engines for still and video/moving images and for financial markets. These solutions utilize Berry B Group’s next-generation statistical NLP technology to deliver breakthrough results for broad marketplace use cases, identifying patterns and understanding best next-step actions to take.

Next Generation Natural Language Understanding (NLU)

    It has been a goal of NLP for decades to replace human call center agents with bots that understand what a user wants and respond appropriately. For traditional NLP, the dream has been to write a ruleset so comprehensive that bots always know what answer to give.

Berry B Group technology doesn’t play by the rules

Berry B Group’s bots identify patterns in natural language and gestures, voice or text in their original form – without translation. Berry B Group bots identify the most granular features, find patterns, and then revise and improve the data

Pattern-based learning instead of rules-based learning

When Berry B Group bots learn by observing agents and end users, it’s comparable to the way children learn their first language at home: with direct allocation of meaning to any given stimulus.

OUR SERVICE- บริการของเรา

บริการ Chatbot for Business

บริการรับทำระบบ Chatbot for Business องค์กร ร้านค้าต่างๆ..

Click me!

บริการทำระบบ E-wallet

บริการทำระบบ กระเป๋าเงินออนไลน์ (e-wallet) ระบบสะสมคะแนน loyalty points, Coins และอื่นๆ

Click me!

บริการ AI Image Recognition

บริการรับทำระบบบริการ AI Image Recognition  องค์กร ร้านค้า  คอนโด หอพัก โดรงเรียน อื่นๆ..

Click me!

บริการสร้าง Application

บริการรับทำระบบ  Application  องค์กร ร้านค้าต่างๆ..

Click me!

บริการWeb & Programming

บริการรับทำระบบ  Web & Programming องค์กร ร้านค้าต่างๆ..

Click me!

Brand Awareness

บริการรับทำระบบบริการ Brand Awareness  องค์กร ร้านค้า  คอนโด หอพัก โดรงเรียน อื่นๆ..

Click me!

บริการ Chatbot สามารถใช้ร่วมกับ E-exhibition ออนไลน์เสมือนจริงmore

บริการรับจัด Event & Organizer

มิติใหม่..นิทรรศการออนไลน์-ศูนย์แสดงสินค้าออนไลน์เสมือนจริง

      บริการจัดนิทรรศการออนไลน์-ศูนย์แสดงสินค้าออนไลน์เสมือนจริง(E-Exhibition) รูปแบบใหม่ที่จะช่วยให้ผู้จัดนิทรรศการ และผู้สนใจเข้าร่วมงานสามารถพบปะกันได้ ผ่านระบบออนไลน์เสมือนจริง เหมาะเป็นเครื่องมือในการสื่อสารการตลาดสำหรับผู้จัดงานนิทรรศการ (Organizer) หน่วยงาน องค์กร หรือ ห้างร้าน (Exhibitor) ที่ต้องการเพิ่มช่องการนำเสนอสินค้า และบริการผ่านสื่อมัลติมีเดียที่มีความทันสมัยในรูปแบบของเว๊บไซต์ ซึ่งสามารถทำให้ผู้เข้าชมงานสามารถเข้าถึงสินค้าและบริการได้มากขึ้น

      เป็นวิธีการนำเสนอองค์ความรู้ที่ใช้ในการกระตุ้นให้ผู้ชมเกิดความสนใจใคร่รู้ในเรื่องราวสาระ และแนวความคิด ทั้งยังเป็นเป็นวิธีที่สามารถสร้างโอกาสของการเห็นการรับชมได้ง่าย เป็นอัตโนมัติ มีประสิทธิภาพ ลดต้นทุน เพิ่มยอดขายยอดคนเข้าชมสามารถดูสถิติได้ และการเรียนรู้ เพิ่มความสะดวกสบายอยู่ที่ใหนก็สามารถเข้าชมได้ และช่วยลดการเเพร่เชื้อโรค Covid-19อีกด้วย สนใจข้อมูลเพิ่มเติม Click..

E-commerce & Omnichannel Platform
1.1 E-Commerce
1.2 Big Data
1.3 Cloud Infrastructure
1.4 E-Payment
1.5 CRM
1.6 Artificial Intelligence(AI)
Retail Innovation
2.1 Internet of Things
2.2 AR / VR
2.3 AI / Machine Learning
2.4 RFID / Beacon / NFC
2.5 and much more…
Digital Academy
Cryptocurrency
Blockchain

บริการ VIRTUAL EXHIBITIONmore

เปิดบริการ HYBRID WEBINAR & CONFERENCE | 🔴ไลฟ์สด!🎥LIVE STREAMING การถ่ายทอดสดเสมือนจริง

บริการ Virtual Tour 360° | Virtual Tour E-exhibition  คือการใช้เทคโนโลยี Virtual Reality ในการแสดงภาพเสมือนจริงรอบสถานที่ในแบบ 360 องศา มีจุดเด่นตรงที่สามารถทำให้ผู้เข้าชมตอบสนองกับภาพที่เห็นได้ เสมือนกับกำลังเข้าเยี่ยมชมในสถานที่นั้นจริงๆ เรามีบริการถ่ายภาพ Panorama เพิ่มเติม

ขอขอบคุณ:https://www.stayinstylebangkok.com/mainmenu

รายละเอียด-ขอใบเสนอราคา Click me!

Berry B Group Co., Ltd. 

266/4 Phaholyothin Rd., Anusawari, Bang Khen, Bangkok 10220. Tel: 092-247-9741